Închiderea JO de la Paris a anunțat venirea AntiHristului și subjugarea Creștinismului și a Pământului, potrivit conspiraționiștilor români.
Subiectivismul ultrareligios și spiritul său de observație
ȘTIRE: Pentru a nu se mai emite acuzații de atac la adresa creștinismului, sataniștii din spatele regizorului homosexual Thomas Jolly au învelit „show”-ul în poleiala alegorică a unei „invazii extraterestre”. Dacă pentru un occidental cu mintea mai slăbită poate să țină povestea, pentru un om cu credință e de-a dreptul străvezie. Orice trăitor ortodox știe, după cum subliniază și Sfântul Mărturisitor Cleopa de la Sihăstria, că „extratereștrii” sunt mai mult „intratereștrii”, adică demoni veniți din iad la treabă pe pământ. Dezlănțuirea satanică de la Paris nu lasă prea mult loc de interpretări. Preluăm așadar descrierea succintă a scenariului satanist dat pe față simbolic la cea de-a 33-a ediție a Olimpiadei, însoțită de fotogramele explicațiilor, așa cum ne-au fost trimise de cititorul nostru destul de perspicace. Mesajul ocult pe care vrea să îl transmită spectacolul din încheierea Jocurilor Olimpice este destul de simplu de descifrat pentru un om cu credință. Redăm aici explicațiile reunite urmând să le regăsiți și în dreptul capturilor foto:
Văzut de sus, Pământul este deja în ghearele încornoratului (foto în deschidere).
AntiHrist coboară pe pământ din cer în văzul lumii pentru a-l copia pe Hristos care s-a ridicat la Ceruri.
Pentru a forma o „sfântă treime” răsturnată, AntiHrist este întâmpinat de cele două personaje din spectacolul de deschidere identificate cu Nenumitul (Nevăzutul, Cel ascuns, cu fața complet acoperită) și cel de-al patrulea Cavaler al Apocalipsei, bionic/cyborg transuman, de pe calul pal/de asemenea bionic, interpretat ca fiind Moartea.
Nenumitul și Cavalerul Morții/Cyborgul îi aduc lui AntiHrist un steag - aici adevărații regizori sataniști sunt ajutați de faptul că Olimpiada a pornit din Grecia și se folosesc de steagul elen, care are ca element central Crucea și reprezintă o țară eminamente ortodoxă, patrie a Sfântului Munte Athos, Grădină a Maicii Domnului.
Cei doi îi oferă steagul/Crucea iar AntiHristul se scălămbăie până ia postura lui Baphomet.
AntiHrist ia Crucea și dă cu ea puternic de pământ după care se așterne întunericul pe Planetă.
Victoria va fi a lui, se spune prin statuia clasică aparută din ceață și fum.
Apar și îngerii căzuți care i se închină lui Antihrist.
„Extratereștrii” răstoarnă omul - o nouă referire directă la o operă foarte cunoscută a lui Leonardo da Vinci, la fel ca în deschidere, cu Cina cea de Taină dublu parodiată. Este vorba de desenul Omul Vitruvian care pune omul „perfect” în centrul universului. Omul lui da Vinci este dat de-a dura, răsturnat, formând, de asemenea, o pentagramă, alt simbol satanist.
Pe cerul negru se ridică patru dintre cele cinci cercuri ale semnului olimpic, dar sub formă bandă a lui Moebius sau de dublu infinit, două Universuri paralele, nevăzute.
Dar urmează al cincilea element, al cincilea cerc, care le leagă, înălțat din mâinele demonilor, sub forma unui ceas, totodată indicând toate cele patru puncte cardinale: „A sosit ceasul. Pe toată Planeta.”
În mijlocul Pământului fojgăiala de demoni îl ridică deasupra lor pe AntiHrist triumfător.
La semnul său, iadul se așterne pe Pământ.
Apoi întunericul total. Viitorul dorit de sataniști.
Să nu fie!”
NARAȚIUNE: Spectacolul ceremoniei de închidere a Jocurilor Olimpice din 2024 a cuprins mai multe semnificații sataniste, pentru a anunța venirea AntiHristului care va distruge creștinismul.
Jocurile Olimpice şi satanismul
DE CE ESTE FALSĂ NARAȚIUNEA: Spectacolul pus în scenă de organizatorii ceremoniei de închidere a Olimpiadei pariziene din acest an a fost, într-adevăr, plin de simboluri, dar acestea nu au avut nici o legătură cu satanismul invocat de articolul analizat. Mesagerul de Aur (The Golden Voyager) despre care vigilentul creștin-ortodox afirmă că ar fi AntiHristul nu este decât o întruchipare a mai multor simboluri istorice franceze, dintre care cel mai important este Spiritul Bastiliei. Denumit și „Génie de la Bastille”, acesta este reprezentat de o statuie din bronz aurit realizată în 1836, de sculptorul Auguste Dumont. Ea reprezintă Libertatea și lupta poporului francez împotriva dictaturii, care a culminat cu Revoluția Franceză din 1789, și toate mișcările sociale de amploare ulterioare acesteia. Statuia este așezată în vârful monumentului „Coloana lui Iulie”, situată în Place de la Bastille din Paris.
În același timp, numele „The Golden Voyager” este o trimitere directă la „Discul de Aur Voyager”, lansat în spațiu în 1977 de naveta spațială Voyager. Acest disc confecționat din aur, este o „capsulă a timpului” lansată de omenire în spațiul interstelar ce conține înregistrări ale formelor de salut în mai multe limbi din partea civilizației umane. Discul a fost realizat în Franța.
Premisa de la care pleacă întreaga desfășurare de forțe de pe scenă nu este „pământul aflat în ghearele încornoratului”, ci un pământ misterios, părăsit, în care Olimpiadele nu se desfășoară niciodată. Astfel, ideea din spatele scenariului distopic imaginat de regizorul Thomas Jolly este dispariția Jocurilor Olimpice, urmată de renașterea lor, simbolizată de întâlnirea Mesagerului de Aur cu Nike, zeița Victoriei în mitologia greacă, una din deitățile care guvernau Jocurile Olimpice în antichitate. Aceasta este de fapt „statuia clasică apărută din ceață și fum”, iar originalul său, „statuia Victoriei din Samothraki sau Nike din Samothraki”, se află expusă în celebrul muzeu parizian Luvru. Pe site-ul său, muzeul explică că statuia este „ruptă și incompletă”, cu capul și brațele lipsă: „Statuia reprezintă zeița Victoriei pe cale să coboare pe o navă ai cărei marinari tocmai au câștigat o bătălie pe mare. Probabil datează din 190 î.Hr. și a fost comandată pentru a sărbătorirea acelei victorii. Câștigătorii, probabil locuitorii insulei Rodos, au ridicat monumentul în Samothraki pentru a mulțumi Marilor Zei ai insulei, Cabeiri, care au fost venerați în întreaga lume greacă”. De altfel, reprezentarea zeiței Nike se află pe fiecare medalie acordată la Paris.
Cât despre cele două personaje, „Nenumitul și cel de-al patrulea Cavaler al Apocalipsei – Moartea”, aceștia nu sunt decât întruchiparea unor eroi inspirați tot de cultura franceză, de la personaje ca Erik din Fantoma de la Operă, sau Omul cu Masca de Fier, celebrul prizonier al lui Ludovic al XIV-lea, până la Fantomas și maestrul deghizărilor, Arsène Lupin. O altă sursă de inspirație este reprezentată chiar de un personaj al jocului video „Assassin's Creed Unity”, lansat în 2014, care îl are în centrul acțiunii pe Arno Dorian, un „asasin” care luptă de partea Revoluției Franceze.
Întreaga interpretare a scenariului este subiectivă până la ridicol, cu referinţe matematice (banda lui Möbius – în realitate doar un model de suprafață cu o singură față și o singură margine, fără nici o conotaţie ezoterică), istorico-artistice (desenul „Omul Vitruvian” al lui Leonardo da Vinci, care, răsturnat sau nu, ar avea tot nouă „colţuri”, nu cinci), simbolistice (drapelul Greciei ar reprezenta crucea, când de fapt reprezintă fix drapelul Greciei, ţara de origine a Jocurilor Olimpice), dar şi desprinse din scenarii de science-fiction, cu extratereştri (sau intratereştri) care invadează planeta în numele lui Satan. De exemplu, atunci când „dă de pământ cu crucea”, Mesagerul de Aur face exact opusul, ancorând olimpismul cu fermitate în pământ, fapt uşor de dedus în momentul în care sportivii care au participat la competiţie sunt invitaţi în scenă, pentru a se bucura de „renaşterea” spiritului olimpic. Într-un final, interpretarea creştin-ortodoxă capătă accente cu adevărat comice, când la ridicarea celui de-al cincilea cerc olimpic, autorul vede un ceas care ar simboliza expresia „A sosit ceasul. Pe toată planeta.”
Concluzionând, deşi spectacolul pus în scenă de Thomas Jolly poate fi judecat sub diverse aspecte ce ţin de latura sa artistică, el nu poate fi catalogat drept unul satanist decât în logica strâmbă a celor care văd propagandă ocultă la tot pasul. La fel ca în cazul oricărui act artistic, poţi aprecia sau nu desfăşurarea evenimentelor de pe scenă, dar interpretarea subiectivă a simbolisticii rămâne apanajul specialiştilor.
Creştinismul, eterna victimă a ocultei mondiale
CONTEXT: Jocurile Olimpice de la Paris din acest an au adus o multitudine de momente memorabile, dar au stârnit şi multe controverse, unel iscate chiar imediat după ceremonia de deschidere, când mai mulți concurenți ai unei emisiuni de tip reality show cu travestiţi s-au aşezat la o masă lungă, într-o imagine pe care unii au asociat-o cu celebrul tablou „Cina cea de taină” al lui Leonardo da Vinci. Deși mulți au apreciat momentul ca o celebrare a diversităţii şi incluziunii, alții au inflamat rețelele de socializare, numind imaginea o „bătaie de joc” și „o insultă adusă creștinismului”. Amploarea criticilor i-a determinat pe organizatori să-şi prezinte public scuzele faţă de toţi cei care s-au simţit ofensaţi de respectiva punere în scenă, subliniind că intenţia lor nu a fost aceea de a arăta lipsă de respect față de vreun grup religios. Directorul artistic al spectacolului, Thomas Jolly, a declarat că nu s-a inspirat din celebra lucrare a lui da Vinci şi nici nu a dorit ca momentul său să fie unul subversiv, batjocoritor sau şocant. Jolly a mai spus că a dorit să transmită un mesaj de incluziune, care să celebreze libertatea, în toate formele ei. Mai mult, dorinţa sa a fost de a recrea o sărbătoare legată de mitologia Greciei antice, ţara originară a Jocurilor Olimpice, iar personajul central nu îl parodia pe Iisus Hristos, ci îl reprezenta pe zeul elen al vinului, vegetației, pomiculturii, extazului și fertilității, Dionis. Întregul scandal, însă, le-a dat ocazia conspiraţioniştilor de a lansa noi naraţiuni false, care au continuat pe întreaga desfăşurare a Olimpiadei, precum cea care afirma că gigantul sud-coreean Samsung şi-a retras sponsorizarea de un miliard de euro, nemulţumit de impunerea agendei „woke” de către Comitetul Internaţional Olimpic.
În principal, acestea se încadrează curentului care pretinde că „Occidentul e decăzut moral și s-a abătut de la valorile creștine”, una dintre narațiunile principalele ale războiului propagandistic dus de Moscova împotriva UE și NATO, intensificat la maxim odată cu invadarea Ucrainei. Teorii ale conspirației, amplificate de campanii de dezinformare lansate în primul rând de Rusia, încearcă să acrediteze ideea că ar exista diferite comploturi oculte pentru a îndepărta omenirea de creștinism. Narațiuni pe această linie se regăsesc în teorii ale conspirație ca PizzaGate și QAnon, în opoziția acerbă față de pașapoartele biologice (sau față de certificatele de vaccinare și codurile QR în timpul pandemiei de covid19), în știri false privind interzicerea Crăciunului de către UE, în discursurile populiste care pledează pentru „familia tradițională”. Aproape orice eveniment, oricât de neînsemnat, poate fi legat de „persecutarea şi batjocorirea creștinilor şi creştinismului”, prin formulări ambigue și aluzive sau omisiuni de informații.
UE este prezentată ca „Gayropa”, un spațiu în antiteză cu cel al valorilor tradiționale, creștinești, ortodoxe, pe care Rusia le-ar reprezenta. Este promovată ideea unei așa-zise „agende LGBTQ” pe care UE/Occidentul (inclusiv democrații americani) ar încerca să o impună în mod forțat. De-a lungul timpului, Veridica a demontat mai multe narațiuni false despre presupuse elemente de legătură între școală, copii și comunitatea LGBTQ, care susțineau că elevii români sunt obligați să urmărească filme de propagandă prohomosexualitate, iar în urma educației primite în școli, nu vor mai ști ce sex au și cărei specii îi aparțin. Tot în același registru de demonizare a comunității LGBTQ, și împrumutând elemente narative din spectrul conservator internațional, în spațiul autohton au apărut narațiuni care afirmau că Organizația Mondială a Sănătății urmărește mutilarea sexuală a copiilor, sau că, în SUA, Paștele catolic a devenit Ziua transsexualilor.
Teorii de acest gen nu puteau, evident, ocoli România, țară încă profund religioasă și conservatoare, marcată de-a lungul timpului de înclinații spre extremism. Ultimii trei ani au reprezentat un adevărat festival de știri false, multe cu origini moscovite, adaptate pe etosuri locale de lideri de opinie ai cercurilor extremiste ultraconservatoare. În acest sens, în ianuarie 2023, a circulat o narațiune care pretindea că, în Marea Britanie, o femeie a fost arestată pentru că se ruga în gând. Pe același principiu, aproximativ un an mai târziu, apărătorii creștinătății din România anunțau că în Canada, creștinii vor fi condamnați pentru citarea Bibliei, iar la câteva luni după, amplificând narațiunile creștinopate cu cele antisemite, că guvernul israelian vrea să interzică creștinismul.
OBIECTIV: Promovarea discursului homofob, antioccidental și antieuropean, slăbirea încrederii în autorităţi şi organisme internaţionale, validarea propriilor teorii conspiraţioniste, provocarea şi amplificarea de tensiuni sociale.
Verifică sursele: