
Lanțul de fast-food din Rusia care a aparținut gigantului american McDonald's și-a prezentat noul logo, înainte de redeschiderea de duminică a primelor restaurante. Sigla este formată dintr-un cerc și două linii care ar reprezenta un burger și doi cartofi prăjiți, pe un fond verde, simbol al calității, potrivit companiei ruse care a preluat afacerea. Noul proprietar nu a prezentat însă și numele restaurantelor și potrivit presei ruse, au fost trimise opt variante Agenției Naționale care supraveghează proprietatea intelectuală. Agenția TASS scrie că unele foste restaurante McDonald’s din Moscova apar sub numele „Mak” pe serviciul local de hărți online. La rândul său ziarul Izvestia a raportat că au fost păstrate multe produse bineunoscute din meniul McDonald’s, dar cu un nume diferit. Și fostul director general de la McDonald's-Rusia a fost păstrat în funcție de noul proprietar. McDonald's s-a retras luna trecută de pe piața Rusiei din cauza războiului din Ucraina, dar a negociat o posibilitate de răscumpărare în termen de 15 ani. Sandviciurile sale au făcut parte din viața rușilor mai bine de trei decenii, iar inaugurarea primului restaurant McDonald's la Moscova, în 1991 a fost văzut ca un moment de deschidere a economiei sovietice la capătul Războiului Rece.