Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului derulează, în perioada 10 iunie – 15 iulie, o campanie de promovare outdoor a României în Hamburg, Berlin, Munchen şi Frankfurt din Germania, prin colantarea a 625 de taxiuri, campanie ce se desfăşoară în contextul Campionatului European de Fotbal.
Expunere către potențiali turiști
Astfel, România va beneficia de o expunere semnificativă, nu doar în rândul turiştilor din Germania, dar şi în rândul potenţialilor turişti din întreaga Europă care participă la acest campionat, susţin reprezentanţii ministerului. Potrivit acestora, prezenţa pe piaţa germană vine totodată şi în sprijinul tur-operatorilor, agenţiilor de turism interesate şi companiilor aeriene ce desfăşoară deja o importantă activitate în această ţară.
Germania este considerată ca fiind o piaţă prioritară, iar conform ultimelor date publicate de Institutul Naţional de Statistică, aceasta ocupă primul loc în clasamentul statelor emiţătoare de turişti în anul 2023, cu un număr de 218.300 sosiri.