Opt branduri româneşti vor trăi ''visul american'' în emblematica Times Square din New York, începând din 1 Decembrie, precum şi pe parcursul anului 2024, prin intermediul proiectului "365 Days of Romania in Times Square", transmite Agerpres.
Proiectul va permite brandurilor şi valorilor româneşti "să participe şi să împărtăşească mesaje puternice pe cel mai iconic billboard din lume. Astfel, imaginea României pe care o vom proiecta pe cel mai iconic panou publicitar din lume (Nasdaq) va fi una complexă şi plină de sens", spun organizatorii.
Potrivit acestora, brandul care va sparge gheaţa şi va apărea în Times Square pe 1 Decembrie este Arctic, cel mai puternic brand românesc, conform unui studiu realizat în 2023 de compania de cercetare Unlock Market Research şi Biz. De asemenea, au răspuns pozitiv proiectului şi brandurile: Romstal, Vola.ro, Aqua Carpatica, Bittnet Group, Eazy Insure, Metaminds, 5togo. Toate acestea îşi vor începe campaniile de promovare în 2024.